Recreatiepark Tusken de Marren
Allround receptiemedewerker

Allround front-en backoffice medewerker m/v

Allround front-en backoffice medewerker m/v | 28-40 uur

Werken in een klein, jong en dynamisch team op een unieke locatie aan het water? Kom snel langs!

Ben jij zelfstandig ingesteld?

Voor ons prachtige recreatiepark Tusken de Marren zoeken wij een allround medewerker front-en backoffice die met enthousiasme alle verhuur en beheer gerelateerde zaken op ons mooie recreatiepark verzorgt.

Je komt te werken in een klein en gezellig team waarin dynamiek en samenwerken centraal staat. Jij bent van nature een duizendpoot en een kei in multitasken. Omdat je veel in contact zult zijn met collega’s en gasten beschik je over goede sociale contactuele vaardigheden en uiteraard ben jij service- en gastgericht. In jouw rol draag je dan ook sterk bij aan de beleving van de gasten welke hun vakantie doorbrengen op het recreatiepark. Daarnaast pas je helemaal bij ons als je een positieve-, flexibele- en commerciële instelling hebt en dat ook uitdraagt. Denk jij net als ons in oplossingen? Dan hopen we dat jij onze nieuwe collega wordt!

Hoe ziet een werkdag bij Tusken de Marren er voor jou uit?

Dat blijft natuurlijk altijd een verrassing wat zich aandient maar we kunnen je meegeven dat de hoofdtaken aan de receptie zijn;

  • In- en uitchecken van gasten (6 dagen per week aankomst en vertrek) middels sleutelbeheer;
  • Telefoon aannemen en beheren van de verschillende mailboxen;
  • Het zelfstandig samenstellen van op maat gemaakte boekingen voor gasten zowel voor kort als langverhuur;
  • Dagelijks sociale media content plaatsen (Instagram en Facebook, LinkedIn wekelijks);
  • Ondersteuning in de organisatie van de schoonmaak, d.w.z. toezien dat woningen schoon zijn voor verhuur, evt. schades/meldingen oppakken/doorzetten/factureren naar de juiste persoon/afdeling/eigenaar/organisatie;
  • Dagelijks toezicht op verhuurde en niet verhuurde verblijven conform afspraken VvE;
  • Maandelijks nieuwsbrief versturen. Oplossen van kleine calamiteiten n.a.v. een melding. Dit betekent ook dat je regelmatig op je parkfiets over het park gaat en kleine zaken oplost, of gasten begeleid in hun hulpvraag.

Daarnaast zijn er nog backoffice gerelateerde taken, waaronder:

  • Voorraadbeheer (folders, kantine, informatiemappen, welkomsttasjes, etc.);
  • Administratieve taken, waaronder inboeken en accorderen van facturen van o.a. leveranciers en externe kanalen;
  • Wekelijkse controle op prijsstelling externe kanalen;
  • Wijzigingen van woningen/inrichtingen doorvoeren in zowel het boekingssysteem van Booking Experts als alle gekoppelde kanalen;Wekelijkse controle op instellingen website (prijstellingen, boekbaarheid, etc.);
  • Financiële administratie reserveringen;
  • Verzorgen van on-en offline marketing content (magazines, plattegronden, reclameborden, etc.).

Nog steeds enthousiast? Gelukkig!

En heb/ben jij …

  • Een afgeronde Hbo-opleiding in toerisme of gelijkwaardig;
  • Ervaring in soortgelijke functies;
  • Passie voor het werken met mensen;
  • Een teamplayer en bereid om mee te helpen aan verbeteringen t.b.v. verhuur, eigenaren en/of gasten;
  • Beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift. Fries verstaan is een pré;
  • Affiniteit met o.a. Word, Excel, Outlook, Booking Experts, Canva, en Exact;
  • Communicatief vaardig;
  • Rijbewijs en ter beschikking van een auto zou fijn zijn. Echter is Akkrum ook goed bereikbaar per trein en/of bus. Een station fiets is beschikbaar om van en naar het park te komen (ca. 10 min. fietsen /30 min. lopen).

Wat wij jou gaan bieden:

  • Salaris conform CAO Recreatie;
  • Reiskostenvergoeding en vakantiegeld;
  • Een dynamische werkomgeving in een klein en gezellig team;
  • Mogelijkheid om door te groeien in diverse functies (na uitbreiding park);
  • Werkkleding.

Laten we je onszelf even voorstellen; Tusken de Marren betekent letterlijk 'tussen de meren' en dat klopt precies! Ons recreatiepark, jaarrond geopend, ligt in het hart van de Friese Meren aan de rand van het mooie dorp Akkrum. Samen met ons kleine, maar gezellige team zorgen wij voor de ultieme vakantiebeleving van onze gasten aan het water! Het park is Greenkey gecertificeerd met 96 vakantiewonigen welke allen privé-eigendom zijn. Alle eigenaren zijn verenigd in een vereniging van eigenaren. Tusken de Marren treedt op als verhuurbemiddelaar voor verhurende eigenaren (62 stuks) en verzorgt de verhuur. Tijdens (school)vakanties, feestdagen en de hele zomer lang wordt het park gevuld met enhousiaste watersport recreanten die voornamelijk uit Nederland, maar ook voor een groot deel uit Duitsland komen.

Klim in de pen! Voor vragen ben je natuurlijk van harte welkom op ons mooie recreatiepark. Je bent altijd welkom tijdens openingstijden van de receptie. Jouw enthousiaste motivatie met een korte introductie van jezelf een daarbij jouw CV kun je per e-mail sturen naar: 

👉🏼 info@tuskendemarren.nl

Je ontvangt snel een reactie met eventueel een uitnodiging tot een kennismakingsgesprek.

Word jij onze nieuwe collega?